Reklamacje związane ze świadczeniem przez Siłownię usług lub zakupem przez Klientów karnetów, mogą zostać złożone w recepcji Siłowni lub przesłane na adres Siłowni. Złożenie reklamacji jest także możliwe w formie elektronicznej, poprzez przesłanie jej na adres mailowy Siłowni: fitness.pbajda@gmail.com
W treści reklamacji należy dokładnie opisać zastrzeżenia stanowiące podstawę roszczenia, ze wskazaniem daty i godziny ewentualnych zdarzeń stanowiących podstawę zgłoszenia reklamacyjnego.
Siłownia rozpatruje reklamacje w terminie nie dłuższym niż 30 dni od daty jej otrzymania. Odpowiedź na reklamację udzielona zostanie na piśmie przesłanym na adres korespondencyjny osoby zgłaszającej reklamację. Odpowiedź może także zostać przesłana drogą elektroniczną, na adres mailowy wskazany w treści reklamacji.
Klientowi dokonującemu zakupu usługi lub karnetu za pośrednictwem kanałów sprzedaży elektronicznej tj. strony internetowej przysługuje prawo rezygnacji w terminie 14 dni od daty jej zakupu. Podstawę rezygnacji stanowi pisemne oświadczenie o rezygnacji z usługi lub karnetu przekazane pracownikom Siłowni lub przesłane na adres Siłowni. Oświadczenie nie wymaga podania przyczyny rezygnacji.
Jeśli nabyte przez Klienta usługa lub karnet zostały w pełni wykorzystane w okresie 14 dni od daty zakupu, prawo odstąpienia od zakupu nie przysługuje.
W przypadku skutecznej rezygnacji z wykupionej usługi lub karnetu, usługa lub karnet uznawane są za niebyłe. Siłownia zwróci w takim przypadku środki wpłacone przez Klienta, który dokonał odstąpienia od zakupionej usługi lub karnetu. Zwrot następuje w sposób uzgodniony z Klientem.
Ta strona używa plików cookies w celu poprawy wygody użytkowania. Korzystając z niej, wyrażasz zgodę na ich użycie.